marți, 28 iunie 2011

Mentalitatea unor "pierzatori"

                Sunt foarte surprins sa vad anumite aspecte referitoare la interesul unor oameni la adresa mea. Ideea ca anumite persoane, fosti colegi, si asta daca se pot numi persoane...mari afaceristi ai orasului,  ce tot cauta sa afle ce fac eu acum. Merg din "poarta-n poarta"...ma vorbesc de rau...
                Asta nu ma face decat sa inteleg ca intr-adevar contez. Ca activitatea mea a dat roadele ei prin bunul-simt, ca mi-am castigat respectul si stima unora, dar implicit si dusmania altora, prea dornici de putere. Fara sa stie ca putere iti este data de respectul pe care il au oamenii fata de tine, respectul comunitatii fata de tine, fata de ideile si proiectele tale, fata de principiile tale...nu de prieteniile false si pupaturile celor care nu fac altceva decat sa-si urmareasca propriul buzunar...iar pe la spate te vorbesc de rau...Ii anunt de pe acum..ca acele posturi/functi/locuri/scaune pe mine nu ma incalzesc...vi le las libere...daca veti putea accede la ele..pentru ca nu acel post sau acel statut si/sau culoarea politica ma indeamna sa muncesc. Nu acel statut sau culoare ma impiedica sa fac ceva pentru orasul nostru, o pot face purtand si galben si portocaliu si rosu...importanta e dorinta de a schimba ceva...
                Plecarea dintre ei se pare ca ii deranjeaza foarte mult daca au inceput sa apeleze la asemenea "injosiri" de a ma vorbi de rau pe unde si la cine pot. Ei oare chiar cred ca acei oamenii care mi-au fost alaturi, care mi-au fost colegi adevarati, cu care am muncit cot la cot si pe care i-am respectat asa cum m-au respectat si sustinut si ei, vor crede injuriile neadevarate pe care mi le aduc niste pierzatori? Tin sa le spun ca NU! Altfel nu ar fi ajuns la urechile mele astfel de discutii.
               Vreau sa le transmit ca nu pot sa procedez ca ei si nu imi voi schimba atitudinea fata de ei. Ii pot invita insa sa puna mana sa lucreze in binele comunicatii in care traim. Daca vor intr-adevar ca cei cu care incearca sa poarte discutii sa ii si cunoasca, cei in fata carora incearca sa-mi pateze imagine fara a reusi. Pentru ca intr-adevar...doar un om care nu a facut nimic nu este cunoscut de catre concetatenii lui.
               Vreau sa le multumesc acestor persoane, pentru reclama pe care mi-o fac, caci si reclama negativa tot reclama este. Asta ma face sa depun eforturi si mai mari pentru a reusi sa-mi duc proiectele la bun sfarsit, imi da puterea sa cred ca nu sunt neinsemnat in randul oamenilor politici locali si optiunea mea politica este foarte importanta pentru ei...nu ma voi abate de la traseul si proiectele mele pentru a raspunde acestor insulte. Inseamna ca am facut ceva si meritele mele exista...desi...unii mai rau voitori...vor sa uite...
              In fine, va promit ca nu ma veti descuraja si nu ma veti face sa renunt asa usor la principiile mele. Voi lupta in continuare pentru binele acestui oras si asa cum sunt eu...sunt multi...si suntem multi...si nu veti reusi...sa ne mai doborati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu